Online karantén

Online karantén

Újabb idegeskedések az online karanténnal

2020. május 19. - annalog

Az előző posztomban olvashattok a repülőutamról Angliából, a reptéren történtekről és az online karanténom telepítéséről, valamint annak kezdeti nehézségeiről.

Amikor a karanténom harmadik napján kaptam még egy távellenőrzési kérést, már nem izgultam annyira, úgyhogy könnyebben el tudtam olvasni a sikeres bejelentkezést nyugtázó üzenetet. Később rájöttem, hogy az alkalmazás baloldalán, fent, a távellenőrzés menüpontban meg lehet nézni az utolsó státuszát. Úgyhogy kezdtem megnyugodni: csak állandóan magammal kell hurcolni a magyar telefonomat.

Vagy nem. A mai napon 12:24-kor kaptam egy sms-t a magyar telefonomra, és most először egy email-es emlékeztetőt az ellenőrzés fontosságáról az angolra is, amin az alkalmazás van. Az sms-ben az eddigiektől eltérően ("Kérjük teljesítse a távellenőrzést") a "Függőben lévő távellenőrzés" szerepelt. Megcsináltam, sikeres lett, majd 12:40-kor kaptam egy sms-t a szokásos, Kérjük teljesítse stb. Határidőnek 12:24 volt megadva. Rémülten bejelentkeztem újra az alkalmazásba, ahol a "Nincs aktív távellenőrzése" üzenet fogadott, és hogy az utolsó sikeres ellenőrzés 12:25-kor volt... Sajnos nem lehet róla screenshotot csinálni.

Most várok a következőig, és ha megint ez történik, írok a hazikaranten.hu oldalra.

Lehet persze,hogy aggodalmaskodóbb vagyok az átlagnál, de már megbántam, hogy nem élő rendőröket kértem. 

 

Update!

Aznap nem kaptam újabb kérést, és rendőrök sem jelentek meg nálam... Talán rendszerhiba volt, csak rossz szembesülni egy arctalan "fenyegetéssel". Vagy csak én reagálom túl :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinekaranten.blog.hu/api/trackback/id/tr5615707556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása