Online karantén

Online karantén

Az online karantén állatorvosi lova - update-tel

Még mindig nincs vége: újabb bonyodalom

2020. május 30. - annalog

Amikor már azt hittem, hogy minden rendben, vége az idegeskedésnek, ma, éjfél után 11 perccel kaptam egy emailt a Házi Karantén rendszertől, hogy lejárt a karanténom, minden adatomat törlik a rendszerből.

Igen ám, de a határozatom szerint az ma éjfélkor jár le.

Úgyhogy írtam az online chatjükre, ahonnan némi tanakodás után azt a választ kaptam, hogy: "A személyes adatokat, így a karantén lejártának dátumát az illetékes rendőrségtől kapjuk, így lehet, ott írtak el valamit. A biztos az, hogyha a határozatban szereplő dátum szerint marad a karanténban."

Biztosítottak továbbá arról, hogy ebből semmi problémám nem származhat. Mégha jönne is felkérés távellenőrzésre és nem teljesítem, legfeljebb a rendőrök személyes ellenőrzéseket fognak végrehajtani. 

Mindenesetre megkértem az ügyintézőt, hogy jelezze a rendőrségnek a dolgot és én is írtam arra az emailre, amin a határozatot kaptam.

Most akkor megint nem tudom, hogy mi alapján számolják ki a 14 napot.

Úgy érzem, hogy én vagyok az online házi karantén állatorvosi lova.

Update: pont, miután élesítettem a bejegyzést, kaptam egy rövid levelet a rendőrségtől, melyben ezt írták:

"A karantén betartását a rendőrság ellenőrzi a körözési listája alapján.
Ha abban már nem szerepel Ön, akkor semmiféle hátrány nem éri a határozatunkban szereplő dátumtól való eltérés miatt."
Ebből két dolgot tudtam meg. Az egyik, hogy már nem szerepelek a listán, a másik, hogy ezt a listát körözési listának hívják. Vajon csak az egyszerűség miatt hívják így vagy tényleg ugyanabban az adatbázisban vagyok, mint a bűnözők?!
Azt viszont még most sem tudom, hogy ki követte el a hibát...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinekaranten.blog.hu/api/trackback/id/tr6115729480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása